با توجه به سنت همیشه سری بازی های Devil May Cry بازی Devil May Cry 5 هم دارای مجموعه ای از سلاح های متنوع و متعدد می باشد.

در طی رویداد New York Comic-Con کمپانی Capcom از یک سلاح جدید برای شخصیت دانته رونمایی کرد. این سلاح تحت عنوان Faust Hat است. به نظر می رسد Faust Hat شبیه cowboy hat همراه با چشم باشد.

وقتی شما به این اسلحه مجهز می شوید یک شال همانند شخصیت Faust. در بازی Devil May Cry 4 به دست می آورید. یکی از نکات قابل توجه این است که این شال با Red Orb ساخته شده و اندازه آن را، شما می توانید تعیین نمایید.

کمپانی Capcom می گوید سلاح Faust Hat برای risk/reward dynamic طراحی شده است. شما با استفاده از این سلاح قادرید در دست دیگر خود Red Orb داشته باشید. همچنین می توانید در جریان بازی Faust Hat به سمت دشمنان پرتاب نمایید و با این کار Red Orb های زیادی را در به دست آورید.

کمپانی Capcom برنامه های زیادی برای بازگشت سلاح های قدیمی (اما به روز شده) دارد که بسیاری از آنها توانایی های جدیدی را به معرض نمایش خواهند گذاشت.

در بازی Devil May Cry 5 شخصیت Dante علی رغم شخصیت منفی خود دارای طرفداران زیادی می باشد. در نسخه ی آزمایشی بازی استفاده از پرداخت های درون برنامه ای ما را شگفت زده نمود. این بازی در نسخه های استاندارد و لوکس منتشر می شود.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ 17 اسفند 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. لطفا نظرات خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 1 =