بازی Minecraft AR ممکن است خیلی زود نمایان شود.

یکی از بازی های جدید Minecraft در راه است و احتمالا آن چیزی که انتظار آن را می کشید به نظر نرسد. کمپانی سازنده امروز یک تیزر از این بازی منتشر نمود که به نظر می رسد یک بازی واقعی ساخته شده است. ویدیوی کوتاه آن نشان می دهد Minecraft AR نوعی بازی مانند Pokemon Go یا Harry Potter: Wizards Unite با ترکیب آن از عناصر دنیای واقعی و مجازی است.

با این حال احتمالا در تاریخ 27 اردیبهشت 98 در سایت رسمی Minecraft این خبر تایید خواهد شد. در E3 2015، شرکت مایکروسافت تجربه خیره کننده Minecraft را برای هدست AR HoloLens نشان داد. با توجه به اینکه ویدیوی جدید نشان دهنده این است که کسی با یک هدست AR آشنا نیست ولی به نظر می رسد عنوان Minecraft AR می تواند بیشتر به بازی های Niantic فوق العاده در ادغام هدست های دنیای واقعی و دیجیتال شبیه باشد.

طبق گفته Brad Sams، کارمند مایکروسافت که دقیقا در مورد داستان های غیرمنتظره مایکروسافت گزارش داده است، بازی Minecraft AR با نام “Genoa” نام گذاری شده است. Satya Nadella مدیر عامل شرکت مایکروسافت در سال 2015 به خبرگزاری New York Times گفت: “یکی از دلایل اینکه کمپانی مایکروسافت تاکنون حدود 2.5 میلیارد برای خرید کمپانی Minecraft و توسعه دهنده Mojang صرف کرده مزایای ترکیب بازی و واقعیت مجازی به حساب آمده است”.

Nadella گفت: “بیایید یک بازی داشته باشیم که در واقع ما را به تغییر دسته های جدید کمک می کند”. زمانی که مایکروسافت این قرارداد را در سال 2015 اعلام کرد HoloLens در بسیاری از کارها سهیم بود. تاریخ تایید این بازی هم اکنون تایید نشده ولی احتمال بر این است که با جشن سالگرد 10 ساله آن در همان روز برنامه ریزی شده باشد. شایعه ای مبتنی بر عنوان دیگری علاوه بر Minecraft AR از طرف کمپانی مایکروسافت در راه است. احتمالا نام این بازی Minecraft Dungeons خواهد بود.

بازی Minecraft مسلما یکی از عنوان های محبوب بر روی زمین است. بنا به آخرین شمارش مایکروسافت این بازی 91 میلیون بازیکن ماهانه داشت که میلیون ها دلار بیشتر از Fortnite است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Minecraft AR به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید.

خرید بازی Minecraft Playstation 4 Edition برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =