ضرب و شتم بدجنسانه در مقابل زمان، می تواند به راحتی بازی Monster Hunter World را بازگو کند.

اگر شما قصد رفتن به نمایشگاه E3 2018 را دارید، باید چشمان خود را برای دیدن بازی Monster Hunter World کاملا باز کنید. کمپانی Capcom مسابقات و مبارزات را در این بازی دو برابر کرده و تیم های دو نفره را به چالش کشیده است. بازیکن در کوتاه ترین زمان ممکن باید به Nergigante و Pink Rathian دست پیدا کند. این بازی هم اکنون بر روی کنسول های ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد. همچنین طرفداران این بازی، انتظار نسخه pc آن را در سال جاری می کشد.

شما باید برای عبور از ماموریت های The Awakened Satsui no Hado I و Empress in Full Bloom I بسیار تمرین کنید. همچنین بازیکنان فرصتی خواهند داشت تا با کاراکتر Ryu و Sakura -شخصیت های بازی Street Fighter- بازی را تجربه کنند.

مسابقات ذکر شده در تاریخ 22 و 23 خرداد، از ساعت 2:30 تا 5 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

اگر شما قادر به رفتن و تشویق گروه مورد علاقه خود -در مکان E3 2018- نیستید، نگران نباشید. کلیه مسابقات کمپانی Capcom در Twitch و Facebook پخش خواهد شد.

ثبت نام در این مسابقات در هر دو روز، از ساعت 2 بعد از ظهر آغاز می شود. در هر دو روز این مسابقات به 12 بازیکن محدود می شود. بازیکنان باید wiggly litchis را بدست بیاورند و سرعت خود را برای پیروزی در این مسابقات بالا برند.

مسابقات پیش رو به دلیل اینکه گسترش یافته باید هر فرد، یاری را به عنوان کمک و همراه با خود داشته باشد (اگر قصد برنده شدن در مسابقات را دارید باید به سرعت شریک قوی ای را برای خود انتخاب کنید). هر همراه به عنوان یادبود، مجسمه Nergigante –کاراکتر بازی Monster Hunter World- را دریافت می کند. هر فرد با داشتن این مجسمه احساس قهرمان گونه ای خواهد داشت (اما این را بدانید هدیه فرد برنده بسیار جالب تر خواهد بود که ما آن را برای شما اسپویل نمی کنیم).

کمپانی Capcom در طول مسابقات از بازیکنان به خوبی میزبانی خواهد کرد. Capcom تنها غرفه ای نیست که با اتفاقات خاص از مهمانان استقبال می کند. بلکه غرفه nintendo switch نیز از امکانات ویژه ای برخوردار است.

برای اطلاعات بیشتر از E3 2018 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Monster Hunter World برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Monster Hunter World

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پانزده =