Lazy Links ،Paradise Palms و کشتی Viking در حال حاضر در اطراف نقشه قرار گرفته است.

کمپانی Epic Games فصل 5 از بازی Fortnite را در روزهای گذشته برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،nintendo switch و ios به بازار عرضه کرد. هم اکنون نقشه در حال ساخت در بازی موجود نمی باشد. ولی تغییرات بسیار قابل توجهی در تمامی پلتفرم ها به وجود آمده است.

تعدادی از ترفندهای نقشه به اندازه ای قابل توجه اند که در یاداشت های patch فصل 5 به آن ها اشاره می شود. نقشه ی بیابان که برای فصل 5 معرفی شد در جنوب شرقی نقشه قرار دارد. Moisty Mire هرگز منطقه بسیار جالب برای شروع نیست.

بازی Fortnite
عکس شماره 1: نقشه بازی بازی Fortnite

در بازی Fortnite یک بیابان بزرک به نام Paradise Palms (بهشت نخل) وجود دارد. به نظر می رسد یک شهر نسبتا غیر طبیعی در وسط یک صحرا می باشد که مانند یک محله در حومه Las Vegas است. این بیابان مسیر مسابقه به سمت شمال را هموار می کند. این صحرا به کلی تغییر کرده و مسیر هوایی برای حرکت اتوبوس متفاوت شده به طوری که می توان در هر جایی فرود آمد.

یادداشت های patch کمپانی Epic نشان می دهد که چندین POI نامشخص نیز در سراسر جزیره دیده می شود (اشاره به نقاط مورد علاقه). ممکن است به نظر نرسد اما برخی از این نقاط کاملا هیجان انگیز هستند. به عنوان مثال، مجسمه های ساده moai، همچنین به سمت غرب بین Snobby Shores و Greasy Grove، یک تپه مانند یک روستای وایکینگ که همراه با یک کشتی متصل شده قرار دارد، وجود دارد.

Dusty Divot مهم ترین بخش نقشه در فصل 4 نیز تغییر یافت. با اینکه نام آن تغییر نمی کند اما شما دیگر صحنه های قبل را مشاهده نمی کنید. زیرا درختان و حیات وحش به نقشه بازی وارد شده اند (حتی در برخی از صحنه ها استخرهای آب مشاهده می شود).

در فصل 4 اقلام مصرفی شما ممکن است در اطراف نقشه پراکنده شود (به ویژه در نزدیکی Dusty Divot، جایی که ستاره دنباله دار فرود آمد) که به شما اجازه می دهد به طور موقت از حد معمول بالاتر بروید. همنطور که در انتهای فصل قبل دیدیم شهاب سنگ هایی از آسمان می بارید که اکنون در فصل 5 با استفاده از همان ها می توانیم در هر لحظه به هر جایی از نقشه teleport کنیم.

دانستن اینکه چگونه بازی Fortnite در گذشته عمل کرده مطمئنا اسراری است که بازیکنان در روزها و هفته های پیش رو کشف می کنند. ترک هایی که در آسمان در پایان فصل گذشته دیده می شود هنوز وجود دارد. در حال حاضر، بازیکنان می توانند به دنبال یک منطقه تازه برای نبرد با مرگ باشند.

همان طور که پیش تر اشاره شد، بازی Fortnite برای ps4 ،xbox1 ،pc ،nintendo switch و ios  وجود دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دوازده =