یک بازی رایگان تحت عنوان Pokemon Quest توسط کمپانی Nintendo در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. بازی Pokemon Quest در حال حاضر به صورت رایگان بر روی کنسول Nintendo swich و اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. این مسئله یک نقطه عطف برای این کمپانی محسوب می شود.

بازی Pokemon Quest در حال حاضر بیش از 8 میلیون دلار از طریق Microtransactions (در واقع به داد و ستد های کوچک درون بازی گفته می شود که از طریق آن، بازیکنان پول واقعی را تبدیل به محتوا های داخل بازی می کنند) در iOS و اندروید کسب نموده است.

براساس یک گزارش از SensorTower این بازی در هفته اول عرضه خود بیش از 3 میلیون دلار درآمد داشته است. بازی Pokemon Quest در حال حاضر به طور میانگین حدود 30000 دلار در روز از iOS و اندروید به دست می آورد.

بخش اعظمی از درآمد Pokemon Quest از کاربران iOS با 66 درصد بدست آمده است. در حالی که اعضای اندروید 44 درصد از درآمد این عنوان را شامل می‌ شوند.

به نقل از وب‌سایت Sensor Tower از زمان عرضه Pokemon Quest کاربران بیش از 8 میلیون دلار در این بازی خرج کرده‌اند. بیشترین منبع درآمد از کشور ژاپن که 34 درصد از درآمد کل را شامل می ‌شود و به همین ترتیب، کشور آمریکا با 24 درصد در رتبه دوم قرار دارد و کره جنوبی نیز 12 درصد از درآمد بازی را تشکیل می‌ دهد.

بازی Pokemon Quest در حال حاضر به صورت رایگان بر روی کنسول Nintendo swich و اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. توجه داشته باشید Pokemon Quest در Nintendo Switch نیز موجود است، اما گزارش SensorTower تنها در نسخه های iOS و Android کاربرد دارد.

بازی Pokemon Quest یک بازی اکشن، ماجراجویی و رایگان در سری Pokemon می باشد که توسط Game Freak طراحی و توسط Nintendo و شرکت Pokemon منتشر شده است. این نسخه برای سیستم عامل Nintendo در ماه می سال 2018 منتشر و نسخه های مربوط به دستگاه های اندروید و iOS در ماه ژوئن 2018 عرضه گردید.

در عرض چند روز پس از انتشار این بازی در Switch، بیش از یک میلیون بار دانلود انجام شد و در طی یک هفته این رقم به 7.5 میلیون بار رسید.

بازی Pokemon Quest در جزیره Tumblecube (جزیره ای ساخته شده از مکعب که دوازده منطقه کوچک را شامل می شود) جریان دارد.

بازی های بعدی Pokemon تحت عنوان Pokemon: Let’s Go Pikachu و Pokemon: Let’s Go Eevee در آبان ماه برای پلتفرم Nintendo swich عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Pokemon Quest برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =