کمپانی مایکروسافت برای استودیو جدید خود طراحان به نام بازی Red Dead Redemption را استخدام کرد.

کمپانی بزرگ مایکروسافت علاوه بر طراح نام برده شده، تولید کننده بسیاری از نام های بزرگ بازی مانند God of War را برای استودیو جدید خود در Santa Monica برگزید. Darrell Gallagher رئیس استودیو در مورد سوال چه کسی از Square Enix و Activision به مایکروسافت آمده است گفت: او اخیرا اعلام کرد یک سری از نام های بزرگ را در LinkedIn خود استخدام کرده و آنها را جز کلیدی ترین و خلاق ترین افراد Rockstar از سال 2010 در بازی Red Dead Redemption نامید. اگرچه این موضوع به مرور زمان از صفحات حذف شده ولی اینترنت هرگز آن را فراموش نمی کند.

وب سایت RemotePlay با دیدن صفحات موجود گزارش داد، در میان تازه ترین استخدامی ها Christian Cantamessa نویسنده و طراح بازی Red Dead Redemption حضور دارد. یکی دیگر از آنها، شخصی به نام Brian Westergaard تولید کننده اصلی در بازی God of War شرکت سونی خواهد بود. دیگر کارمندان جدید شامل: Dan Neuburger ،Blake Fischer ،Annie Lohr و Lindsey McQueeney هستند.

شرکتی که در Santa Monica مستقر است می گوید: ما اهداف بسیار بلند پروازانه ای در سر داریم از جمله آنها می توان به هنر، داستان و نوآوری اشاره کرد. در حالی که این شرکت متعلق به مایکروسافت است ادعا می کند به طور مستقل عمل می کند.

استودیو در حال حاضر به دنبال دو موقعیت جدید در صفحه حرفه ای خود برای مدیر هنری و مدیر فنی می باشد.

در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در خصوص نوع و تاریخ انتشار بازی ها به میان نیامده است. تنها چیزی که تاکنون مایکروسافت گفته در مورد ساخت بازی های Groundbreaking بوده است.

علاوه بر این ها کمپانی مایکروسافت در E3 اعلام کرد برای ابتکار در بازی هایی مانند Forza Horizon ،We Happy Few ،Hellblade و State of Decay فکرهایی در سر دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی های فوق و استودیو کمپانی مایکروسافت با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده God Of War برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =