سبک Battle Royale بازی Fortnite دارای مشکلاتی می باشد. این که آیا شما موافق یا منکر این قضیه هستید بستگی دارد که به Spray و Pray برخورد کرده اید یا خیر. این مشکلات از عوامل مختلفی نشات می گیرند و باعث تغییراتی در فصل 5 بازی Fortnite شده اند. به همین سبب روش اکثریت Firefight در بازی تغییر کرده است.

مکانیک تیراندازی در بازی Fortnite متمرکز بر سیستم Bloom می باشد. که بر دقت هر سلاح تاثیر می گذارد. در این نوع تیراندازی مکان هدف اهمیت زیادی ندارد و گلوله ها به صورت تصادفی رها خواهند شد.

گلوله هایی که شما پرتاب می کنید با توجه به موقعیتی که ایستاده اید یا در حال پریدن هستید متفاوت خواهد بود. دقت در این نوع تیراندازی اهمیت فراوانی دارد. معمولا اولین گلوله شانس بیشتری برای برخورد به هدف را دارا می باشد. اما تمام تلاش خود را به کار گیرید تا تعداد بیشتری از گلوله ها به طور موفقیت آمیز به هدف برخورد نمایند.

Crouching و Standing هنوز هم به شما کمک می کنند اما اگر می خواهید گلوله هایتان متصل به هم باشند و به هدف اصابت کنند باید به خدایان RNG دعا کنید. Bloom در حال حاضر تغییراتی داشته. با این حال، این حقیقتی است که کمپانی Epic برای کاهش فاصله مهارت بین بازیکنان اختصاص داده و یک مزیت برای تازه واردان محسوب می شود.

بازی Fortnite و خصوصا سبک Battle Royale آن جز محبوب تربن بازی ویدیویی محسوب می شود و تمام خصوصیات و ویژگی های یک بازی ویدیویی را در خود گنجانده است.

دو عامل کلیدی که در اینجا مورد توجه قرار می گیرند افزایش قدرت SMG ها و همچنین ساختار نهایی و مقدار مواد تولیدی است که شما دریافت می کنید. جدیدترین SMG تحت عنوان P90 Compact SMG با سرعت بالای خود بزرگترین SMG محسوب می گردد. SMG ها به خاطر قدرت و سرعت زیادی که دارند به یک شکارچی بی بدیل تبدیل شده اند.

SMG باعث نابودی مصالح ساختمانی و سازه هایی که در بازی ایجاد کرده اید می گردد. از همین رو سازه های موجود در بازی را با کمترین مصالح ساختمانی بسازید. چون هرچیزی که در اطراف شما است به زودی زود توسط SMG نابود می گردد.

ساختن ساختمان ها جز اصلی و یکی از مواردی بود که باعث پیشرفت بازیکنان در بازی می گردید. اما هم اکنون این قضییه اهمیت خود را از دست داده که یکی از برنامه های شرکت Epic برای بازیکنان تازه وارد نیز محسوب می شود. به نظر می رسد این قضییه یک حرکت اشتباه باشد. بازیکنان قدیمی نارضایتی خود را از متای کنونی اعلام کردند و قطعا متقاعد کردن آنها کار بسیار دشواری خواهد بود.

ویژگی های SMG باعث شده مبازرات در بازی پویاتر و قابل پیش بینی تر گردد و نبرد ها به صورت طولانی مدت ادامه نداشته باشند. که این مورد یکی از عواملی است که بازی Fortnite را بسیار متفاوت تر می نماید.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. اگرسبک Battle Royale بازی Fortnite را بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 ،ps4 ،Nintendo switch ،ios و android انجام می دهید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =