جزئیات جدید در Cyberpunk 2077 روشن شده است.

بازی همانند عنوان The Witcher 3: Wild Hunt دارای چندین پایان می باشد. Mateusz Tomaszkiewicz کارگردان بازی در مصاحبه ای با YongYea در E3 2019 این موضوع را تایید کرد.  Witcher 3سه پایان عمده داشت. بسته به انتخاب هایی که در طول مبارزات می کنید یکی از پایان ها به دست می آید. البته Tomaszkiewicz به ما اطلاع نداده است که چندین پایان برای بازی Cyberpunk 2077 وجود خواهد داشت.

همچنین در مصاحبه، Tomaszkiewicz تایید می کند که بازیکنان می توانند از طریق کل مبارزات انتخاباتی بیرون بیایند. توسعه دهنده نیز تایید کرده است که CD Projekt Red در نظر دارد با افزودن یک حالت Photo Mode، اگر چه “سخت است” بگوید، اتفاق می افتد.

Tomaszkiewicz گفت: CD Projekt Red این موضوع را جدی می گیرد. این اتفاق بزرگ از سپتامبر 2018 است، زمانی که توسعه دهندگان اعلام کردند که برای Cyberpunk 2077 برنامه Photo Mode را در نظر می گیرند.

Tomaszkiewicz افزود استودیو تا به حال به تعهدات خود نسبت به این بازی متعهد نبوده است. بر اساس گفته Marcin Iwinski، بنیانگذار CD Projekt Red، استودیو در حال حاضر در مرحله پاکسازی Cyberpunk 2077 است. Iwinski گفت، این بخش چالش برانگیز بخش فرایند توسعه است، افزود، انتظار می رود که تیم بتواند “برخی از زنگ های شگفت انگیز و سوت را به صورت گرافیکی” به پایان برساند.

Cyberpunk 2077 در تاریخ 28 فروردین 99 برای PlayStation 4 ،Xbox One و PC عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Cyberpunk 2077 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =