جستجو بین Gas Station ،Soccer Pitch و Stunt Mountain جزء چالش های این هفته می باشد.

یک هفته دیگر فرا رسیده و نسخه جدیدی از چالش های بازی Fortnite برای پلتفرم های ps4 ،pc ،Nintendo swich ،xbox1 و ios عرضه شده است. در حال حاضر بازی Fortnite وارد هفته چهارم فصل ۵ خود شده و یک مجموعه کامل از هفت چالش دیگر برای تکمیل، وجود خواهد داشت. برای تکمیل سخت ترین چالش های این هفته برای شما در این مقاله توضیحاتی می دهیم.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به محل تعیین شده برسید و Battle Star را انتخاب کنید (در نقشه Grid C5 در شمال غربی Tilted Towers یافت می شود که در نزدیکی یک درخت سفید پنهان شده است). این درخت در شمال Gas Station و در جنوب پارک Pleasant قرار دارد.

در عکس شماره 1 مکان تمامی چالش ها مشاهده می شود.

بازی Fortnite
عکس شماره 1: مکان تمامی چالش ها مشاهده می شود.

چالش های هفته چهارم بازی Fortnite برای کاربران Battle Pass ساده تر است. این چالش ها شامل 500 واحد Damage به دشمنان با یک Sniper Rifle، جستجو هفت جعبه در Flush Factory و از بین بردن سه Pistol می شود. در بازی Fortnite نیازی به تکمیل تمام چالش ها نمی باشد. بنابراین می توانید به آرامی مسیر بازی را ادامه دهید.

بخش چالش های آزاد شامل ساخت 250 سازه و حذف پنج نفر از دشمنان در Dusty Divot می باشد. پریدن از طریق پنج حلقه ی شعله ور با Shopping Cart یا ATK بخشی از زمان را کاهش می دهد.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

چالش های هفته 4 فصل 5 بازی  Fortnite

Free

  • Build structures (250) — 5 Battle Stars
  • Jump through flaming hoops with a Shopping Car or ATK (5) — 5 Battle Stars
  • Eliminate opponents in Dusty Divot (3) — 10 Battle Stars

Battle Pass

  • Deal damage with Sniper Rifles to opponents (500) — 5 Battle Stars
  • Search Chests in Flush Factory (7) — 5 Battle Stars
  • Search between a gas station, soccer pitch, and Stunt Mountain (1) — 10 Battle Stars
  • Pistol Eliminations (3) — 10 Battle Stars

چالش های هفتگی بازی Fortnite اجازه می دهد بازیکنان برای به دست آوردن اهداف مشخصی، Battle Stars را پیدا کنند. پیدا کردن و کشتن دشمنان به اندازه پیدا کردن Battle Stars کار آسانی است. چالش ها به دو دسته تقسیم می شوند: مجموعه ای از ماموریت ها برای همه بازیکنان و سپس مجموعه دوم به طور انحصاری برای صاحبان  Battle Pass.

کمپانی Epic اخیرا به روز رسانی محتوا 5.10 بازی Fortnite را عرضه کرده، که حالت محدودی را به نام Fly Explosives معرفی می کند. در این حالت، بازیکنان با Jetpacks و سلاح انفجاری مجهز شده اند تا بازیکنان دیگر را ویران کنند. در چالش های این هفته Guided Missile با برخی تغییرات به بازی باز می گردد.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. اگر بازی Fortnite را بر روی پلتفرم های ps4 ،pc ،Nintendo swich ،xbox1 و ios انجام می دهید.تجربه و نکات آموزشی خود را برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات، پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =