وقتی در شرایط سرقت از مردم نیستید و مدام از شهری به شهر دیگر در حال سفر برای باند خود هستید مطمئنا شکار بهترین گزینه به حساب می آید. ردیابی و کشتن حیوانات تغذیه شما و باندتان را تامین می کند. همچنین از این طریق می توانید برای کسب درآمد خود نیز بهره ببرید. البته برای هر شکارچی، جایزه نهایی دریافت حیوانات افسانه ای است. آنها در گوشه و کنار نقشه بازی Red Dead Redemption 2 پراکنده شده اند. پوست آنها پاداش های منحصر به فردی را به ارمغان می آورد. اگر شما به اندازه کافی سنگدل هستید تا آنها را بکشید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

در فصل دوم شما با یک ماموریت به شکار یک خرس grizzly می روید. او در واقع یک شکار افسانه ای محسوب می شود. اگر شما با آن رو به رو شوید مطمئنا بسیار خوش شانس هستید. زیرا اگر بتوانید او را شکار کرده و مورد استفاده قرار دهید یک حیوان منحصر به فرد در بازی Red Dead Redemption 2 را دریافت کردید. از طریق این خرس می توانید برای ساخت ابزار جدید استفاده کنید.

سوالی که در اینجا پیش می آید این است که دقیقا با پوست حیوانات افسانه ای چه می کنید؟ جواب این سوال در بازی Red Dead 2 کاملا روشن نیست. زیرا این حیوانات را نه می توانید در فروشگاه به فروش برسانید نه به اردوگاه ببرید. در مورد این خرس افسانه ای باید بگویم که فردی به شما کمک می کند تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

پس از کشتن این خرس سوال پیش می آید که حال چه باید بکنم. ما از ابتدا تا انتهای آن را به شما خواهیم گفت.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

یافتن خرس در بازی Red Dead Redemption 2

ساده ترین راه برای رسیدن به گریزلی افسانه ای و مقابله با آن در فصل دوم، زمانی است که شما در مأموریت Hosea به سر می برید. Arthur و Hosea برای یافتن خرس گریزلی در منطقه شرقGrizzlies  به جستجو می پردازند و هنگامی که ماموریت به پایان می رسد، خرس در این منطقه به دام افتاده است. سپس می توانید تصمیم بگیرید که به ماموریت پایان داده و خرس را بردارید. شایان ذکر است که اگر مراقب نباشید خرس می تواند شما را بکشد. البته می توانید هم خرس را همان لحظه بکشید هم با خود زنده حمل کنید ولی برای کاهش خطر گزینه اول بهتر می باشد.

شما باید پوست خرس را جدا کرده و آن را به لباس برای خود تبدیل کنید. مطمئنا این لباس یکی از پوشش های منحصر به فرد برای شما به حساب می آید.

شما می توانید پوست خرس افسانه ای را به دست آورید. حالا چگونه؟

مغازه داران مطمئنا پوست این خرس را از شما نخواهند گرفت. بنابراین باید به یک فرد خاص آن را بسپارید. اگر با Pearson صحبت کنید، ممکن است به راحتی از چوب خزنده ی کانادایی که در آن منطقه آویزان می باشد اشاره کند و مکان Trapper را در نقشه نشان می دهد. او همچنین در منطقه Saint Denis مغازه دارد، این منطقه واقع در گوشه ی جنوب شرقی نقشه، در بازار آزاد که در آن شما به راحتی می توانید او را پیدا کنید. هنگامی که Trapper را پیدا می کنید، می توانید کالاهای آنجا را بررسی کنید همه آنها لباس های منحصر به فردی از پوست حیوانات افسانه ای می باشند. البته شما در این زمینه باید کمی پول هم خرج کنید.

  • کلاه خرس افسانه ای: پوست خرس افسانه ای، 40 دلار
  • کت خرس افسانه ای: پوست خرس افسانه ای، پوست گاومیش 28 دلار
  • طناب خرس افسانه ای: پوست خرس افسانه ای، پوست گاومیش 34 دلار
  • تکمیل این لباس همچنین نیاز به دستکش های گراز، پشم گوسفند کامل و پوست خرگوش کامل دارد و شما برای آن 15 دلار هزینه می پردازید.

چه اتفاقی می افتد اگر شما پوست خرس خود را از دست بدهید؟

شما احتمالا پوست خرس خود را بر روی اسبتان می اندازید و سپس به دنبال راهی برای ردیابی Trapper هستید. چه از Saint Denis و چه از بیابان بروید. در تمام طول سفر احتمال از دست رفتن پوست خرس وجود دارد. زیرا ممکن است از اسب بیفتد یا شما کشته شوید. باید به شما بگویم که اصلا نگران نباشید. هنگامی که شما خرس را می کشید و پوست آن را بر می دارید، پوست خرس برای شما ذخیره می شود. این بخش برای شما در فهرست Trapper قرار می گیرد و اگر شما پوستی برای تحویل به او نداشته باشید همچنان می توانید به لباس ها دست پیدا کنید.

بسیاری از حیوانات افسانه ای دیگر در دنیای بزرگ بازی Red Dead Redemption 2 وجود دارند. با سایت crocogame همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه در پاییین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

2 thoughts on “آموزش استفاده از پوست خرس در بازی Red Dead Redemption 2

  1. پوریا says:

    سلام من الان پوست کروکودیل افسانه ای رو دادم ولی وقتی میرم که باهاش جلیقه ی کت بسازم نمیزاره دلیلش چیه ایا باید چلنج های مستر هانتر رو کامل کنم یا باید کاری کنم لطفا جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =