چندی پیش کمپانی سونی بیان کرد حالت Cross-Play میان ps4 و سایر پلتفرم‌های بازی Fortnite در قالب حالت بتا در دسترس قرار می گیرد. هم اکنون طی اخبار منتشر شده از کمپانی سونی متوجه شدیم در ماه نوامبر ویژگی ادغام حساب کاربری به بازی محبوب و پرطرفدار Fortnite اضافه می گردد.

به این نکته توجه داشته باشید که این حالت برای کسانی که بازی Fortnite را روی کنسول های مختلف تجربه کرده اند برقرار است. توسعه دهندگان بر این موضوع تاکید می کنند که در این حالت پیشرفت ها و خرید های حال حاضر در بازی را نمی توانید به دیگر سیستم های عامل منتقل نمایید و پس از ادغام حساب کاربری قادرید پیشرفت های خود را با دیگر کنسول ها به اشتراک بگذارید.

مراحل ادغام حساب کاربری

قبل از اینکه بتوانید حساب ها را پیوند دهید ابتدا باید تصمیم بگیرید که کدام پلتفرم اصلی و کدام فرعی خواهند بود. کمپانی Epic توصیه می کند پلتفرمی که در آن پیشرفت های قابل توجهی دارید را به عنوان کنسول اصلی در نظر بگیرید.

هنگامی که کنسول اصلی و ثانویه خود را تعیین کردید باید مراحل زیر را در وب سایت Epic برای ادغام حساب کاربریتان انجام دهید. هر دو حساب کنسول شما باید یک Epic Account داشته باشند.

شما همچنین باید از یک آدرس ایمیل متفاوت برای هر حساب استفاده کنید. پس از انجام این کار، شما باید کنسول ثانویه خود را قطع و با حساب فرعی کنسول خود، وارد وب سایت  Epicشوید. سپس روی Connected Account کلیک و Disconnect را انتخاب نمایید.

یک بار دیگر روی Unlink کلیک نمایید و با حساب کاربری اصلی کنسول خود وارد شوید. در ابتدا روی Account dropdown و سپس روی اتصال بر روی کنسول ثانویه کلیک نمایید. از این طریق حساب های اصلی و فرعی کنسول شما مرتبط خواهند شد. شما می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص ادغام حساب کاربریتان در وب سایت Epic به دست آورید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

فصل 6 بازی Fortnite هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این فصل از بازی تغییرات بسیار زیادی اعمال گشته. Epic علاوه بر چند ناحیه جدید روی نقشه، مجموعه ای از موارد جدید از جمله حیوانات خانگی و لباس های مختلف را معرفی کرده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fortnite برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + چهار =