حداقل مشخصات لازم برای نسخه کامپیوتری بازی Battlefield 5 (که اخیرا در سایت Origin منتشر شده بود) طبق اظهارات Dan Mitre مدیر انجمن EA اشتباه هستند. او در پستی توییتری اعلام کرد مشخصات منتشر شده از بازی بر روی وبسایت (که هم اکنون برداشته شده است) صرفا متغیرهایی بی معنی بودند.

در این پست توییتری Mitre اظهار کرده است: ویژگی های مورد نیاز pc اخیری که ذکر شده صرفا به عنوان متغیرهای بی معنی منتشر شدند و ما هنوز مشخصات پیشنهادی یا حداقلی خود را برای بازی Battlefield 5 اعلام نکرده ایم.

همچنین پستی در فروم Battlefield برای آگاهی دادن به طرفداران درباره (این اشتباه) منتشر شد. در این پیام شرکت EA از صبر و حمایت طرفداران در مواجهه با این اشتباه قدردانی کرد. در واقع الزامات و ویژگی های منتشر شده در این لیست مشابه بازی Battlefield 1 بود که بسیار عجیب به نظر می رسید.

تریلر منتشر شده از بازی Battlefield 5 گرافیک بسیاری خوبی را نشان می دهد. اگرچه از نوع دستگاهی که آن را رندر گرفته، اطلاعی نداریم. همینطور نمی دانیم آیا گیم پلی آن واقعی است یا تنها به منظور نشان دادن تصاویری از 5 Battlefield گرفته شده. در هر صورت به نظر می رسد بازی Battlefield 5 مستلزم تجهیزاتی در حد عالی می باشد.

در خبرهای دیگر از بازی Battlefield V اعلام شده است که یک نسخه قابل بازی در غرفه شرکت EA (در نمایشگاه E3 2018) تعبیه شده است. همینطور Mitre عکسی از نحوه شکل گیری فضای غرفه در E3 2018 منتشر کرده است.

بازی Battlefield 5 مورخ 19 اکتبر (بیست و هفتم مهر) برای پلتفرم های pc ،ps4 و Xbox1 منتشر می شود. این بازیِ تیراندازی اول شخص در جنگ جهانی دوم جریان دارد. بدون شک بازی Battlefield 5 با توجه به تریلر بسیار جذابش تجربه ای هیجان انگیز خواهد بود.

لطفا نظرات خود را درباره ی بازی Battlefield 5 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در انتهای همین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 10 =