بازی Middle Earth Shadow of War

پس از آنکه شرکت مایکروسافت به بازی Middle Earth Shadow of War بسیار امیدوار بود، Monolith رسما تمام قسمت های موجود در بازی را از آن حذف کرد. همچنین تعدادی از پیشرفت های جدید بازی نیز به روز رسانی شد.

برای اکانت ها که از داخل آنها قسمتی حذف گردید. (از سوی شرکت سازنده)، اُرک هایی که پیشتر ارتقا یافته بودند، حال به وسیله Garrison در دسترس قرار می گیرند.

این Orc ها هنوز هم آموزش می ببینند و بازیکنان می توانند آنها را ارتقا داده و سفارشی سازند. ولی همه آنها همچنان با Mirian در بازی باز می شوند. روش های جدیدی برای شخصی سازی شخصیت بازیکنان نیز وجود دارد. مهارت های جدید معتبر به بازی افزوده شده. از همین رو Level دنبال کنندگان و طرفداران تا 80 افزایش یافته است.

Level های بازی نسبت به سابق سریع تر اتفاق می افتد. برای تکمیل ماموریت های Nemesis Missions و Captains مقادیر بیشتر XP را تولید می گردد.

پوسته های جدیدی نیز در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. که به بازیکن اجازه می دهد تا به عنوان Celebrimbor ،Dark Eltariel و Baranor بازی کند.

Monolith همچنین به شکایت هایی که در رابطه با Shadow Wars part of the game انجام شده، رسیدگی می کند (زیرا پیش از این درباره کسل کنندگی آن زمزمه هایی شنیده بودیم). این بخش به Epilogue تغییر نام داده و با داستان جدیدی از Shelob ،Witch-king و Dark Talion روایت گشته است.

ضرب و شتم های بخش Epilogue پاداش های جدیدی را باز می کند. Masks of Nazgul و مبارزات جدید شامل این پاداش ها می شوند. پس از تکمیل و به پایان رساندن این بخش بلافاصله یک بخش جدید شروع می شود تا از قلعه خود محافظت کنند.

سیستم Nemesis نیز به روز رسانی شده و ویژگی Savior می تواند از هم اکنون خاموش شود (اگر نمی خواهید کسی را وارد دوئل خود کنید).

طرفداران بازی می توانند هدایا و بخش های آموزش را سفارش دهند و از آنها در تک تک مراحل لذت ببرند.

Orc های افسانه ای فراتر از همیشه ظاهر گشته اند.

بازی Middle Earth Shadow of War هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

خرید بازی Middle Earth Shadow of War

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =