James Stevenson کارگردان بازی Spider Man نشان داد که اتمام این عنوان حدود 20 ساعت به طول می انجامد.

شایان ذکر است که میانگین آزمایش کنندگان بازی Spider Man، 20 ساعت گرفته شده است. Stevenson نوشت که اگر بخواهیم در مورد زمان بازی و 20 ساعت بگویم باید بدانید این میانگین تنها به ضرب و شتم کاراکتر اصلی و دشمنان بر نمی گردد بلکه ماموریت ها و فعالیت های موجود به طول می انجامد.

البته این نکته را بدانید که کسانی که تلاش بیشتری در طول مسیر انجام می دهند مطمئنا زمان بیشتری طول می کشد تا بازی را به اتمام برسانند. بنابراین 20 ساعت بازی برای بازیکن معمولی به حساب می آید. او مطمئنا به دنبال مبارزات چالش برانگیز نیست و هدف های اختیاری را کامل نمی کند. از همین رو در زمان کمتری به انتها می رسد.

در ادامه اگر بخواهیم این بازی را با عنوان های دیگر کمپانی Insomniac مقایسه نماییم. بازی های دیگر حدود 10 ساعت طول می کشد.

یکی از موارد قابل توجه بازی Sunset Overdrive برای کنسول xbox1 بود که فقط کمتر از 20 ساعت در معرض دشواری قرار داشت و اگر بازیکن به انجام برخی از ماموریت های جانبی و جمع آوری آیتم های مختلف بپردازد بی شک اتمام آن به طول خواهد افتاد.

بنا به گفته های فوق بازی Spider Man شباهت بیشتری به عنوان Sunset Overdrive نسبت به عنوان های Resistance 3 ،Fuse و Ratchet & Clank دارد. اگر شما امیدوار بودید که بتوانید در یک تعطیلات آخر هفته این بازی را همراه خود ببرید و به اتمام برسانید باید بگویم درست حدس زدید و همانطور خواهد بود.

بازی Spider Man در تاریخ 16 شهریور 97 به صورت انحصاری بر روی کنسول ps4 عرضه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Spider Man و کاراکترهای بازی با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Spider Man برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =