بازی Rainbow Six Siege

در به روز رسانی بازی Rainbow Six Siege که هم اکنون در 24 جولای (دوم مرداد) برای پلتفرم های ps4، xbox1 و pc در دسترس کاربران قرار دارد در بخش Ghost Recon Wildlands عنوانی به نام Special Operation 2 اضافه شده که اپراتورهای بازی Rainbow Six Siege را معرفی می کند. به روز رسانی شامل مجموعه ای جدید از ماموریت ها، سلاح ها، کلاس ها و سفارشی سازی ها می باشد.

 

ماموریت های جدید بازی Rainbow Six Siege

ماموریت جدید داستان، Operation Archangel، ستاره Siege’s Valkyrie ،Twitch و Caveira است. در بازی Rainbow Six Siege، تمام سه زن بخشی از Team Rainbow هستند، یک تیم بین المللی از بهترین سربازان جهان، جاسوسان و متخصصان سلاح که تروریست ها را شکار می کنند.

Valkyrie نیروی دریایی ایالات متحده است که از دوربین های مخفی برای جمع آوری اطلاعات در مورد رزمندگان دشمن استفاده می کند. Twitch یک French GIGN است که از تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین برخوردار است. Caveira بازپرس برجسته اهل Brazil’s BOPE است.

Caveira در بازی Rainbow Six Siege 

Caveira در Operation Archangel از بین رفته و آخرین بار در Bolivia دیده شده است (جایی که Ghosts هنوز کار می کند). Valkyrie از دوست قدیمی خود، Karen Bowman Ghost برای پیگیری نابودی Caveira در ماموریت Twitch درخواست کمک می کند. در ماموریت Twitch ،Ghosts به دنباله خون Caveira در سراسر Bolivia است و بازیکنان بیشتر از گذشته ناراحت Caveira در طول راه هستند.

بازیکنانی که Operation Archangel بازی Rainbow Six Siege را قبل از 14 آگوست (بیست و سوم مرداد) انجام دهند به آن ها دستکش های Caveira اهدا خواهد شد، درست مثل Siege که محل دشمنان را در اطراف نشان می دهد.

به روز رسانی جدید شامل Rainbow Six Gear Pack و دو سلاح جدید با نام های زیر می باشد:

  • اسلحه Luison Caveira
  • تفنگ HK 416

این بسته شامل ابزارهای تزئینی Valkyrie و Twitch-themed نیز است.

برای بازی PvP، Special Operation 2 (عملیات ویژه 2) دو کلاس جدید اضافه می کند:

  • Toxic

از Smoke Siege الهام گرفته شده و از گاز سمی برای اهداف مصنوعی استفاده می کند.

  • Surgeon

بر اساس Siege’s Doc می باشد و می تواند از یک تفنگ برای احیای هم تیمی ها از راه دور استفاده کند.

همچنین دو نقشه جدید، Factory  و Checkpoint اضافه می شوند. حالت Observer برای بازیکنانی است که می خواهند مسابقات PvP را تماشا کنند و حالت Permadeath برای بازیکنانی است که یک چالش اضافی می خواهند.

بازیکنان با داشتن Pass دو ساله، دسترسی هفت روزه به کلاس های Special Operation 2، نقشه ها و حالت Permadeath خواهند داشت.

بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands و بازی Rainbow Six Siege برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pc در دسترس کاربران می باشد. پس اگر این بازی ها را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را درباره بازی Rainbow Six Siege برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Tom Clancys RainbowSix Siege

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =