نسخه بتا بازی Battlefield 5 به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. بازیکنان PC ممکن است به داشتن یک عظمت گرافیکی و گزینه های کنترل متفاوت در این بازی عادت داشته باشند.

در بازی Battlefield 5 موارد زیادی را قادرید تحت کنترل داشته باشید. Toggle Vibration را خاموش و روشن و چسبندگی و لغزش اتومبیل ها را تحت کنترل خود در آورید. در نسخه بتا بازی می توانید Zoom Sensitivity را از صفر تا صد تغییر دهید.

شما قادرید با استفاده از دکمه های مختلف Solider و وسایل نقلیه خود را انتخاب کنید و به انجام بازی بپردازید. در Battlefield 5 برای زوم کردن بین تانک ها و برج های گردان 1-10X حساسیت وجود دارد.

از لحاظ گزینه های گیم پلی بازی شما می توانید تمام عناصر HUD را نشان داده یا پنهان نمایید. شما قادرید در حین کشتن، آیکون سلاح ها و نام آن ها را نمایش دهید.

User Agreement برای بازی Battlefield 5 باعث می شود کمپانی EA جزئیات بیشتری از اطلاعات شخصی شما داشته و از آن ها استفاده نماید. EA می تواند اطلاعاتی مانند آدرس IP و سیستم عامل شما را به دست آورد.

این نکته قابل تامل است که کمپانی EA حتی زمانی که شما به صورت آفلاین به انجام بازی می پردازید به اطلاعات شما از قبیل مدت زمان انجام بازی و مواردی از این قبیل دسترسی خواهد یافت. هنوز مشخص نشده چگونه کمپانی EA از این قابلیت استفاده می کند. بازی Battlefield 5 یک بتای چند نفره و به صورت آنلاین می باشد.

امکانات سفارشی سازی بازی Battlefield 5 بسیار بیشتر است. شما می توانید اندازه minimap را در بازی و وضوح هم تیمی های خود و سربازان دشمن را تغییر دهید.

درنسخه بتا بازی Battlefield 5 شما قادرید صدای موسیقی را تغییر و هم چنین صدای گوینده بازی را خاموش و روشن نمایید.

شما در بازی از این توانایی برخوردارید که روشنایی و زمینه دید را عوض کنید. توجه داشته باشید که این اطلاعات در مورد نسخه بتای بازی است و امکان دارد با نسخه اصلی تفاوت هایی داشته باشد.

نسخه ی بتا بازی Battlefield 5 در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. اما افرادی که این نسخه را پیش خرید کنند یا دارای اشتراک EA/Origin Access می باشند، می توانند در تاریخ 4 سپتامبر (13 شهریور) به این نسخه دسترسی یابند. اگر از خریداران نسخه اصلی بازی هستید، می توانید مقدار پیشرفت خود در نسخه بتای بازی را به نسخه اوریجینال منتقل کرده و به ادامه بازی بپردازید. نسخه نهایی بازی Battlefield 5 در 27 مهرماه بر روی پلتفرم های xbox1 ،ps4 و pc قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه نسخه بتای بازی Battlefield 5 با ما و دیگر کاربران در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =