بازی های بزرگی همچون Call of Duty و Battlefield با حالت Battle Royale خود طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. هنوز مشخص نیست این حالت برای بازی Assassin’s Creed: Odyssey اجرا می شود یا خیر.

Scott Phillips کارگردان بازی های ویدیویی طی مصاحبه ای با مجله Game Informer بیان کرد که حالت Battle Royale احتمالا به بازی Assassin’s Creed: Odyssey افزوده نمی شود و هنوز برنامه ای برای عملی کردن این پروژه ندارند. Scott Phillips در ادامه افزود سری Assassin’s Creed: Odyssey حالت چند نفره نخواهد داشت. حالت چند نفره در سری Crest Assassin’s Creed: Brotherhood به بازی اضافه شد که رفته رفته شاهد حذف این حالت از سری های بعدی بازی بودیم.

Scott Phillips بیان کرد برای سری Assassin’s Creed: Odyssey توسعه دهندگان زیادی مشغول کار هستند که یک بازی بدون عیب و نقص را عرضه نمایند. به گفته او 8 استودیو در حال کار بر روی این بازی می باشند. او در ادامه افزود ما تمام تمرکز خود را برای ارتقا حالت RPG در بازی می گذاریم، به نظر ما این حالت مناسب برای بازی Assassin’s Creed بوده و هست.

Assassin’s Creed: Odyssey یک حالت RPG کامل است. این سری از بازی یک نقشه بزرگ تر نسبت به Assassin’s Creed: Origins در سال گذشته خواهد داشت که همین امر باعث می شود بازی طولانی تری پیش روی خود داشته باشیم.

بازی Assassin’s Creed: Odyssey در 5 اکتبر (13 مهر ماه) بر روی ps4 ،xbox1 و pc عرضه خواهد شد. این بازی در یونان باستان جریان دارد و شما قادر هستید به عنوان مرد یا زن در بازی به ایفای نقش بپردازید. همین موضوع باعث شده  طرح جلد بازی به شکل دو طرفه طراحی شود و پشت و روی آن با تصویر شخصیت‌ های بازی همراه باشد تا هر بازیکن بسته به سلیقه خود، شخصیت زن (Kassandra) یا مرد (Alexios) را انتخاب کند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey بسیار جالب به نظر می رسد چون بسیاری از مواردی که کاربران در Assassin’s Creed مجاز به انجام آن نبوده اند مانند (کشتن غیر نظامیان) امکان پذیر می شود و سبک بازی احتمالا شبیه بازی GTA دارای سیستم دستگیری خواهد بود. همانند نسخه‌ی Origins در این نسخه نیز شاهد حضور یک قابلیت مهم خواهیم بود که به شما اجازه می‌ دهد حیوانات وحشی موجود در محیط را تربیت کرده و از آن‌ها در ماموریت‌ ها و روند بازی کمک بگیرید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Assassin’s Creed: Odyssey برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

1 thoughts on “حالت Battle Royale در بازی Assassin’s Creed: Odyssey

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =