تیم سازنده بازی جذاب PlayerUnknown’s Battlegrounds درحال اضافه کردن حالت ‌های جدیدی در کنار حالت‌ های Battle Royale و Zombie به این بازی است.  بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، تیم سازنده بازی PUBG، در حال کار بر روی حالتی جدید با نام War Mode است که ویژگی‌ هایی مثل حالت Deathmatch در سایر بازی ‌ها را دارا می باشد. در حال حاضر بازی PUBG، بر روی پلتفرم های  pc – xbox 1 – ios عرضه شده است. کمپانی PUBG اذعان می کند، حالت War Mode فقط برای بازیکنان پلتفرم PC منتشر می شود. همچنین عرضه عمومی آن به زودی صورت خواهد گرفت.

در حالت War Mode، دو تیم مختلف در مقابل یکدیگر قرار می‌ گیرند. کاربران در ابتدا می‌ توانند اسلحه‌ های خود را انتخاب کنند، سپس مبارزه آغاز می ‌شود.

حالت War Mode در بازی PUBG، بازیکنان را به گروه های ده نفره تقسیم می کند. کاربران می توانند با اسلحه خودکار، کلاه ایمنی، جلیقه و نارنجک در نبردها حاضر شوند.

لیست سایر مقالات بازی PUBG  در سایت کروکوگیم (crocogame):

هر 90 ثانیه بسته های سلامتی ارسال می شود. در ضمن بازیکنان 40 ثانیه پس از مرگ می توانند دوباره به بازی برگردند.

کشتن هر فرد سه امتیاز و ضربه زدن، یک امتیاز دارد. شما با بازیابی سلامتی هم تیمی خود، امتیاز به دست می آورید. همچنین در نهایت تیمی که زودتر به امتیاز 200 برسد، برنده است.

برای دارندگان کنسول xbox1، خبرهای جدیدی از این بازی منتشر شده است. دارندگان این کنسول بالاخره می‌ توانند نقشه‌ ی دوم بازی -Miramar- را در اردیبهشت ماه بر روی کنسول خود تجربه کنند.

کاربران xbox1 می ‌توانند از تاریخ 31 فروردین ‌تا 2 اردیبهشت‌ (۱۹ تا ۲۲ آوریل) به صورت رایگان به تجربه تمام حالت ‌های بازی PUBG بپردازند.

بازی PUBG
نقشه‌ ی جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds

هم اکنون این حالت به صورت سوم شخص در همه مناطق فعال است. همچنین نوع اول شخص بازی در آمریکای شمالی، آسیا، اروپا و اقیانوسیه نیز در دسترس قرار دارد.

نقشه‌ ی جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با نام Savage هم‌ اکنون در دسترس تست ‌کنندگان قرار داد. نقشه ‌ای که باید تنهایی بازی کنید.

با این حال PUBG Corp در آخرین پست خود اعلام کرد:

با عرضه ‌ی حالت جوخه ‌ها (Squads) روی سرور تست بازی، تغییراتی در این حالت به وجود خواهد آمد.

اگر می خواهید برای تجربه آزمایشی این نقشه ثبت نام کنید، کمپانی PUBG Corp در ساعت 16.30 امروز (26 فروردین 97) ثبت نام خود را مجددا فعال می‌ کند. کسانی که در فاز اول بتا ثبت نام نکرده ‌اند، می ‌توانند برای دریافت کلید بتا اقدام نمایند.

همچنین اگر در فاز اول بتا ثبت نام کرده ‌اید و کلید بتا را در اختیار دارید، می‌ توانید بدون ثبت نام مجدد به تجربه نقشه Savage بپردازید. شایان ذکر است که ثبت نام برای دریافت کلید بتا، در ساعت 16.30، 28 فروردین ماه (17 آوریل) پایان خواهد یافت. همچنین فاز دوم بتا در ساعت 5.30، 28 فروردین‌ ماه آغاز خواهد شد و تا ساعت 5.30، 30 فروردین ‌ماه (۱۹ آوریل) ادامه خواهد یافت.

همانطور که پیش تر گفتیم بازی PUBG در حال حاضر بر روی پلتفرم های pc – xbox 1 – ios در دسترس می باشد.

با تشکر از همراهان همیشگی کروکوگیم. لطفا نظرات خود را در رابطه با این خبر، برای من و دوستانتان در قسمت پایین به اشترک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =