در قسمت های قبلی آموزش بازی PUBG با کلیات این بازی، دکمه های کاربردی و همچنین ترفندهای آن، آشنا شدید. در مجموعه مقالات آموزش بازی PUBG (که برو روی پلتفرم های xbox 1 – pc – ios قابل اجراست)، قصد دارم همراهان کروکوگیم را به یک بازیکن حرفه ای تبدیل کنم.  مجموعه مقالات آموزش بازی PUBG به منظور دسترسی راحت تر کاربران، تقسیم بندی شده اند.

پیشنهاد می کنم اگر به بازی PUBG آشنایی کافی ندارید، حتما مقاله آموزش بازی PUBG – Player Unknown’s Battle Ground’s  را مطالعه نمایید.

آموزش بازی PUBG- نکات حرفه ای در خصوص استفاده از کمک های اولیه

  • برای پر کردن Health تنها دو راه وجود دارد. استفاده از جعبه کمک های اولیه Very Rare که بعد از 10 ثانیه، Health شما را 100% پر می کند. یا استفاده از آیتم های boost، مانند نوشیدنی انرژی زا که به مرور زمان Health بازیکن را بهبود می بخشد.
  • باند پیچی کردن و جعبه کمک های اولیه، هردو فقط 75% از Health شما را پر می کند. این اتفاق با جعبه کمک های اولیه تنها 7 ثانیه به طول می انجامد. ولی اگر از باند استفاده می کنید، برای بهبود 75 درصدی Health، به زمان تقریبی یک دقیقه نیاز دارید. پس هنگامی که در یک موقعیت امن قرار دارید، سریعا از باند استفاده کنید و جهبه کمک های اولیه را برای مواقع ضروری نگه دارید.

آموزش بازی PUBG

آموزش بازی پابجی- نکات حرفه ای در خصوص نارنجک

  • به عنوان اولین نکته، باید بدانید که انواع مختلفی از نارنجک در بازی وجود دارد. هر یک فضای خاص خود را در Inventory اشغال می کنند. میزان فضای مورد نیاز هر نارنجک را حفظ کنید تا در هنگام لوت کردن، زمان اضافی تلف نکنید.
  • اگر یک نارنجک را در دستان خود نگه دارید، Inventory برای برداشتن نارنجک بعدی خالی می شود. دقت کنید، اگر Inventory پر شده باشد، نمی توانید نارنجکی که در دست دارید را به آن برگردانید.

در صورتی که به دنبال نکات و ترفندهای دیگری از بازی PUBG هستید، می توانید سایر مقالات آموزش بازی پابجی را از این جا مطالعه نمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 17 =