بازی PUBG برای موبایل در بروز رسانی جدید با محتوای مرتبط با فیلم Mission: Impossible Fallout ظاهر می شود. به روز رسانی بازی PUBG برای تبلیغ فیلم Mission: Impossible Fallout می باشد.

به گفته Vincent Wang، مدیر کل PUBG این بازی بیش از ۱۰۰ میلیون مرتبه دانلود شده. او امیدوار است تا محتوای مرتبط با فیلم Mission: Impossible Fallout باعث افزایش تعداد کاربران بازی PUBG شود.

هیچ چیزی برای PUBG که محبوب ترین بازی Battle Royale دستگاه‌ های موبایل است، غیرممکن نیست. این موضوع در مورد مشارکت با مجموعه‌ فیلم ‌بزرگی همچون Mission: Impossible نیز صدق می کند.

در بروزرسانی بازی PUBG موسیقی پس‌ زمینه، مجموعه ماموریت غیرممکن و همچنین چتر نجات جدید اضافه شده است. بازیکنان همچنین می ‌توانند لباس‌ های Ethan Hunt و مامورین همراهش را آزاد کنند و برای دریافت پاداش ‌های مختلف در چالش‌ های الهام گرفته از مجموعه Mission: Impossible به رقابت بپردازند.

بازی PUBG برای موبایل در Apple App Store برای ios و Google Play برای دستگاه های Android به صورت رایگان قابل دانلود است. PUBG برای پلتفرم های pc و xbox1 در دسترس کاربران می باشد.

بازی PUBG 

این بازی یک بازی ویدیویی چند نفره آنلاین است و نخستین محصول موفق در سبک Battle Royale محسوب می شود.

PUBG بی شک یکی از مهم ‌ترین اتفاق ‌های سال 2017 بود. این بازی نشان داد که هنوز هم بازیکنان پلتفرم های مختلف و البته سایر کنسول ‌ها عاشق بازی‌ های درگیر کننده و هیجان ‌انگیز هستند تا با تمام وجود برای زنده ماندن تلاش کنند.

در بازی PUBG بر روی pc رویداد جدیدی به نام Sanhok Forty-Fives وجود دارد که در آن 80 بازیکن در تیم های چهار نفره در نقشه Sanhok به رقابت می پردازند. بازیکنان تنها قادر به استفاده از سلاح‌ های Tommy Gun ،Win94s ،R45s ،P1911s و Vectors خواهند بود.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی PUBG را با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از PUBG برای من و دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =