نسخه موبایل بازی PUBG

کمپانی پابجی در بروز رسانی نسخه موبایل بازی PUBG پوسته های منحصر به فرد، War Mode ،Clan System، یک achievement system و موارد دیگری را به بازی اضافه می کند. نسخه موبایل این بازی که برای android و ios می باشد و این بازی بروز رسانی در ماه ژوئن به بازار عرضه می گردد.

نسخه موبایل بازی PUBG بر اساس بازی PUBG نسخه های xbox1 و pc است. این بازی دارای همان نوع گیم پلی آنلاین سبک Battle Royale است که در آن بازیکنان بر روی نقشه پرتاپ می شوند و باید به دنبال اسلحه و وسایل نقلیه باشند تا بتوانند آخرین نفرِ زنده میدان باشند. بهتر است بدانید که نسخه موبایل بازی PUBG کمی ضعیف می باشد. نسخه موبایل بازی PUBG در حال حاضر فقط دارای دو نقشه Erangel و Miramar می باشد.

بزرگترین تغییر در به روز رسانی جدید نسخه موبایل بازی PUBG ،War Mode است. War Mode قبلا فقط بر روی نسخه PC از PUBG وجود داشته و  نسخه xbox1 این بازی هنوز آن را شامل نمی شود. War Mode، دو تیم از 50 بازیکن را در برابر یک دیگر قرار می دهد که در آن کشتن یک دشمن سه امتیاز دارد و وقتی یک دشمن به قتل می رسد یکی از هم تیمی ها را احیا می کند. زندگی نامحدود است و اولین تیمی که  به 100 امتیاز برسد برنده می شود.

به روز رسانی جدید معرف یک سیستم clan است. بازیکنان می توانند با تشکیل قبیله های خود به هم پیوسته و با تکمیل چالش های خاصی پاداش های منحصر به فردی دریافت کنند.

در بروز رسانی نسخه موبایل بازی PUBG علاوه بر War Mode و clan system موارد زیر نیز اضافه می شود:

  1. طبقه بندی منطقه
  2. یک achievement system
  3. پوسته های منحصر به فرد برای زره پوش، سلاح و وسایل نقلیه
  4. تیراندازی با تفنگ SLR

PUBG Mobile در iOS و دستگاه های Android موجود است.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، نسخه موبایل بازی PUBG را با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی PUBG برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

1 thoughts on “به روز رسانی نسخه موبایل بازی PUBG

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − یک =