کمپانی Bethesda گفت: نسخه $200 دلاری بازی Fallout 76 به مقدار محدود منتشر شد و در حال حاضر به نگرانی های مربوط به عرضه کوتاه پاسخ داده است.

Pete Hines مدیر بازاریابی کمپانی Bethesda گفت که این شرکت سفارش هرچه بیشتر را ممکن می سازد اما مطمئنا باز هم برای همه کافی نخواهد بود. نسخه Power Armor در سایت کمپانی Bethesda فروخته می شود.

Hines در صفحه توییتر رسمی خود گفت:

ما در حال ساختن هرچه بیشتر این نسخه از بازی برای عموم هستیم. وی افزود ما به تعداد زیادی خطوط ساخت آنها را امکان پذیر کردیم تا آنها را به پایان برسانیم و به هنگام راه اندازی مونتاژ نماییم.

نظرات او ناشی از نگرانی های برخی از کسانی است که نسخه Power Armor را امتحان نکرده اند. مردم امیدوارند دوباره آن را در بازار با قیمت پایین تری خریداری نمایند.

هینز نگرانی عموم را پاسخ نداد و این مسئله تقریبا برای تمام شرکت هایی که مردم چیزی از آنها درخواست می کنند پیش می آید.

نسخه Power Armor بازی Fallout 76 در E3 2018 اعلام شد. در این نسخه یک کلاه ایمنی، لباس T-51 که شامل یک چراغ جلو و دستگاه modulation صدا می باشند.

نسخه Power Armor شامل یک نقشه جالب در تاریکی شش منطقه Virginia غربی می باشد. شما همچنین محتوای درون بازی و دسترسی به بتا را دریافت خواهید کرد.

بازی Fallout 76 در November (آبان 97) بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه می شود. بتا در اکتبر ماه آغاز می شود و اولین بار در xbox1 در دسترس خواهد بود. برخلاف بازی های قبلی این مجموعه، Fallout 76 یک بازی آنلاین و چند نفره است.

لطفا نظرات خود را درباره نسخه Power Armor بازی Fallout 76 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =