بازی Fortnite Battle Royale یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بازی های امروزی می باشد. همانطور که می دانید، فیلم Avengers: Infinity War همواره به عنوان بزرگترین سوژه های خبری و فیلم پر حاشیه سینما در بین عموم شناخته می شود. در حال حاضر، قصد ورود به دنیای بازی های ویدیویی را دارد، آن هم از طریق بازی بسیار محبوب و پر طرفدار Fortnite Battle Royale که روزانه کاربران بسیار زیادی به سمت خود جذب می کند.

یکی از مهمترین دلایل مهیج بودن بازی Fortnite Battle Royale وجود انواع چالش ها و رویداد های متفاوت در آن می باشد. (در واقع، هیچ بازیکنی از بازی خسته کننده و بدون چالش به وجد نمی آید).

اخبار واصله حاکی از آن است: که از امروز یک رویداد (چالش) جدید به بازی فورتنایت اضافه می شود. این چالش با محوریت فیلم Avengers: Infinity War، به بازیکنان خود قصد ارائه خدماتی جدید و جذاب را دارد.

لازم به ذکر است یکی از قدرتمندترین شخصیت های ساختگی این بازی تانوس نام دارد. در رویداد جدید بازی Fortnite Battle Royale شخصیت ‌های دنیای مارول از جمله تانوس نیز حضور دارند. بر اساس اخبار منتشر شده، بازیکنان باید در نقشه به دنبال Infinity Gauntlet (مشت تانوس) بگردند و هر کسی به آن دست یابد، به شخصیت تانوس در بازی Fortnite Battle Royale تبدیل خواهد شد. به نظر می رسد، با توجه به اینکه هیچ بازی رسمی و قابل توجهی برای فیلم Avengers: Infinity War وجود ندارد، احتمال می‌رود که این رویداد بازیکنان بسیاری را به بازی فورتنایت اضافه کند.

هنوز مشخص نیست این رویداد برای چه مدت در بازی فورتنایت قابل دسترسی خواهد بود، اما زمان شروع آن از امروز ۱۸ اردیبهشت ماه می باشد. این چالش جدید از اوایل صبح امروز در دسترس تمام کاربران قرار گرفت. رویداد Infinity War در بازی Fortnite Battle Royale برای تمام پلتفرم های PS4 – PC – Xbox 1 – ios – Mac در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

کمی درباره ی بازی Fortnite Battle Royale

هنگام شروع بازی Fortnite Battle Royale شما به Battle Bus منتقل می شوید. همچنین در این بازی نقشه ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای پیدا کردن سلاح ها و مهمات مورد نیاز در بازی باید به خانه ها و ساختمان ها بروید. دقت کنید، برای ساخت دیوار های دفاعی نیاز به منابعی مانند چوب، فلز و سنگ دارید. منابع حیاتی یاد شده را در اوایل بازی از دست ندهید. زیرا دیوار های دفاعی، نقش به سزایی در مبارزه با دشمنان ایفا می کند. لازم به ذکر است، بهترین و پر قدرت ترین سلاح ها، به ۱۰ بازیکن نهایی تعلق می گیرد. سعی کنید به دنبال راه های هوشمندانه برای رسیدن به هدف خود باشید.

آموزش بازی Fortnite Battle Royale

با تشکر از همراهی شما عزیزان، لطفا تجربیات خود را از رویداد Infinity War در بازی Fortnite Battle Royale برای دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =