در هفته دوم فصل ششم بازی محبوب Fortnite هستیم و به رسم همیشه چالش هایی برای کاربران ps4 ،xbox1 ،Nintendo swich ،pc و گوشی های همراه تدارک دیده شده است. چالش های جدید به دو دسته تقسیم می شوند: آنهایی که برای همه قابل دسترس هستند و دارندگان Battle Pass.

تکمیل این چالش ها به منزله کسب XP است که به شما کمک می کند تا برخی از پاداش های جدید فصل 6 را باز نمایید.

چالش های تمامی بازیکنان

در فصل ششم بازی Fortnite و پس از پرواز در منطقه‌ی Loot Lake، شاهد اضافه شدن محیط‌ های آلوده‌ای (Corrupted Areas) به بازی بودیم. اولین چالش تمامی کاربران بازی Fortnite، به این مناطق مربوط می ‌شود. اگر به نقشه بازی توجه کنید محیط‌ های کوچک و بنفش رنگی را می ‌بینید که مناطق مورد نظر می باشند.

هفت ناحیه Corrupted Areas در اطراف جزیره پراکنده شده اند. برای تکمیل این چالش شما باید در طی چند مسابقه از تمامی این مناطق دیدن نمایید.

دومین چالش مخصوص استفاده از Shadow Stone می باشد. شما می توانید Shadow Stone را در مناطق آلوده شده ی بازی فورتنایت پیدا نمایید. یکی از نکات قابل توجه و جالب Shadow Stone این است که شما با برداشتن این سنگ های کوچک و مربع شکل به روح تبدیل خواهید شد.

یکی دیگر از چالش های آزاد برای تمامی کاربران، حذف یا آسیب رساندن به دیگر بازیکنان با استفاده از یک سلاح خاص است. این چالش، مراحل متفاوتی دارد که در اولین مرحله، باید از طریق سلاح‌ Assault Rifle، به دشمنان آسیب وارد نمایید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

چالش های دارندگان Battle Pass

  • چالش های این هفته دارندگان Battle Pass حول محور کشتن و آسیب رساندن به دشمنان می باشد. در اولین چالش، بازیکنان باید یک بازیکن را از فاصله‌ی 50 متری بکشند.
  • دومین چالش این است که از طریق سلاح‌ Pistol، به سایر کاربران آسیب وارد نمایید.
  •  سومین چالش، کشتن دشمنان از طریق سلاح‌ SMG است. در جریان این چالش باید سه نفر را با سلاح SMG به قتل برسانید.
  • آخرین چالش هفته‌ی دوم از فصل ششم بازی Fortnite نیز یک چالش چند مرحله‌ای می باشد. در اولین مرحله این چالش باید با سلاح Hunting Rifle، به سایر بازیکنان آسیب وارد نمایید.

پس از پایان چالش‌ های این هفته بازی، به جای Battle Star شما باید به دنبال یک بنر بر روی کالسکه در منطقه Paradise Palm باشید.

فصل 6 بازی هفته گذشته در تاریخ 27 سپتامبر شروع به کار کرد و لوازم تزئینی جدید و پاداش های دیگر برای بازیکنان تدارک دیده شده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fortnite برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =