کمپانی Treyarch جزئیات زیادی در مورد نسخه بتا بازی Call of Duty: Black Ops 4 در اختیار قرار داده است. از جمله این جزئیات دو حالت جداگانه برای تیرانداز یکی در battle royale-style Blackout mode و دیگری برای حالت مولتی پلیر در نظر گرفته شده است.

کسانی که نسخه بتا بازی Call of Duty: Black Ops 4 پیش خرید نمایند، می توانند در نسخه خصوصی بتا به صورت مولتی پلیر به بازی بپردازند.

نسخه بتا بازی Call of Duty: Black Ops 4 بین تاریخ 12 تا 15 مرداد بر روی پلتفرم ps4 عرضه خواهد شد. پیش ‌خرید کنندگان نسخه بتا برای پلتفرم های 1 xbox و PC در پایان مرداد ماه می توانند به این نسخه دسترسی پیدا کنند. برای استفاده از نسخه بتا بر روی پلتفرم pc هر چند به صورت آزمایشی نیاز به سرویس Battle.net دارید.

در نسخه آزمایشی 6 نقشه و همچنین امکانات ریز و درشت دیگری وجود خواهد داشت. این نسخه تعدادی از فنون بازی از جمله: Team Deathmatch ،Domination Hardpoint ،Search & Destroy و Control mode را ارائه می دهد. در آخرین مرحله بازی، تیم ها باید بین “static objectives” به مبارزه بپردازند.

در نسخه بتا بازیکنان با کاراکتر های جدید رو به رو خواهند شد. هرچند که هنوز اطلاعاتی از این کاراکترها در دست نیست. ولی برخی از ویژگی ها و خصوصیات آنها مشخص می باشد. از جمله این کاراکترها: Specialists Nomad  Prophet خواهند بود. کمپانی Treyarch اذعان دارد: وجود این کاراکترها بر گیم پلی بازی تاثیر عمده می گذارد.

هر کسی که نسخه بتا بازی را خریداری نماید، یک calling card منحصر به فرد را به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد و کسانی که حداکثر رتبه را در طول بازی کسب کنند، یک Token Unlock دائمی به عنوان جایزه به دست خواهند آورد.

کمپانی Treyarch اعلام کرد که یک نسخه بتا دیگر مخصوص Black Ops 4’s Blackout mode به زودی عرضه خواهد شد ولی توسعه دهندگان بازی هنوز تاریخ دقیقی در مورد عرضه نسخه بتا Blackout اعلام نکرده اند.

تاریخ عرضه نسخه بتا در بخش مولتی پلیر برای بازی Call of Duty: Black Ops 4

Ps4:

  • Starts: August 3 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST
  • Ends: August 6 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST

 Ps4 و xbox 1:

  • Starts: August 10 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST
  • Ends: August 13 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST

PC Beta Early Access:

  • Starts: August 10 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST

PC Open Beta:

  • Starts: August 11 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST
  • Ends: August 13 at 10 AM PT / 1 PM ET / 6 PM BST

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =