چالش های هفتگی برای بازی Fortnite بر روی ps4 ،xbox1 ،pc ،ios و Nintendo Switch تغییر کرده است. یک سری Battle Stars جدید وجود دارد که باید کاربران آن ها را به دست آورند. چالش دوم این هفته از Fortnite کمی سخت تر از بقیه می باشد.

چالش های این هفته برای کاربران Battle Pass شامل پنج مرحله می باشد. در اولین چالش شما باید به جمع آوری timer symbols در نقاط مشخصی در نقشه بپردازید که این چالش به خودی خود بسیار آسان می باشد. شما می توانید با استفاده از ATK سریع تر به timer symbols برسید.

خوشبختانه در چالش های این هفته شما می توانید مراحل را مجددا تکرار نمایید. بنابراین می توانید یک عکس از مکان های timer symbols بگیرید که این کار در پیدا کردن timer symbols مفید خواهد بود.

هنگامی که چالش های این هفته از بازی Fortnite را تکمیل می کنید، بهتر است بدانید که هنوز تعداد زیادی Battle Stars برای کسانی که موفق به پایان دادن چالش های گذشته نشده اند وجود دارد.

کمپانی Epic Games توسعه دهنده بازی Fortnite پلاگین کامل را برای به روز رسانی Fortnite 5.21 منتشر کرده است که دارای چندین حالت جدید و یک سلاح جدید می باشد.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دو حالت جدید در بازی Fortnite

Sniper Shootout یک حالت و یک تفنگ جدید به بازی اضافه می‌ کند. حالت Soaring 50s هم مثل Sniper Shootout، یک بخش زمان ‌دار است که روند آن، شما را یاد حالت 50v50 می ‌اندازد.

در Soaring 50s، کاربران به دو تیم پنجاه نفری تقسیم می ‌شوند. حالت تمرکزش روی تحرک افراد است. بازیکنان با پرش از هر منطقه‌ ای که بیش از ده متر ارتفاع دارد، می ‌توانند گلایدرهای خود را باز و در نقشه ‌ی بازی پرواز کنند. لوازمی که در این حالت در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، مثل حالت‌ های قبلی است و کم و زیاد نشده است.

Fortnite بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo Switch و ios در دسترس کاربران قرار دارد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را درباره ی بازی Fortnite برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نوزده =